HR Consulting to polska marka, której powstanie jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w strategicznej roli menadżera HR w dużych organizacjach polskich i korporacyjnych. Wybierając nas wiesz, że Twoja Firma otrzyma wysoką jakość projektów wynikającą z:
Co nas wyróżnia?
Nasze doświadczenie – Twój sukces
- 12-tu lat doświadczenia menadżerskiego w strategicznym zarządzaniu HR
- 6-ciu lat pracy jako partnera Zarządu w budowaniu strategii dużej polskiej firmy produkcyjnej
- ponad 11-tu lat doświadczenia w prowadzeniu procesów definiowania profilu kandydata oraz pozyskiwania top menadżerów
i ekspertów na kluczowe w biznesie role - aktywnego coachingu biznesowego kadry menadżerskiej wyższego i średniego szczebla prowadzonego w standardach International Coaching Community
- wieloletniej praktyki w roli trenera z zakresu przywództwa i HR
“Ania Świsłocka posiada rozległą wiedzę z zakresu HR. Lubi pracować na konkretach i nie boi się podejmować wyzwań oraz wprowadzać rozwiązań wcześniej nie funkcjonujących w firmie. Miałem przyjemność współpracować z Anią przez kilka lat i z czystym sumieniem mogę polecić ją jako rzetelną i kompetentną osobę w zakresie zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.”
Bogusław WojtachWiceprezes Zarządu Masterpress S.A.
Wiemy jak zbudować przewagę konkurencyjną Twojej firmy
Wiele lat pracy z Zarządami, menadżerami wyższego i średniego szczebla pozwoliło nam zidentyfikować, które organizacje są w stanie osiągnąć sukces i zawsze być przed konkurencją.
Dlatego nasze motto biznesowe jest fundamentem wszystkich naszych działań:
“Standard kompetencji menadżerskich buduje jakość.
Jakość decyduje o pozycji na rynku.”
Chcemy budować pozycję polskich firm wdrażając projekty doradcze umożliwiające organizacjom osiągnąć rezultaty dotychczas niemożliwe. Dlatego w naszej pracy ukierunkowani jesteśmy na działaniach budujących przewagę konkurencyjną poprzez wdrażanie rozwiązań z zakresu standaryzacji kompetencji menadżerskich oraz standardów operacyjnych HR.
Wartości fundamentem naszego biznesu
Nasz zespół posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie oferowanych usług. Bierzemy pełną odpowiedzialność za realizowane projekty rekomendując rozwiązania wspierające strategie rozwoju organizacji. Wierzymy, że tylko w taki sposób pomagamy klientom budować ich pozycję na rynku.
Fundamentem świadczonych przez nas działań są trzy wartości:
UCZCIWOŚĆ – traktujemy innych tak, jak sami chcielibyśmy być potraktowani.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ – nigdy nie sprzedajemy produktu, dopóki nie zweryfikujemy potrzeb organizacji. Zawsze doprowadzamy projekty do końca i pozostawiamy z rezultatem, który pozwoli klientowi czerpać z uzyskanych efektów samodzielnie.
PROFESJONALIZM – realizujemy projekty, co do których pewni jesteśmy uzyskania wyników. Nie podejmujemy się realizacji działań, które z punktu naszego widzenia nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.